بیسیم چی گرافیک

طراحی پوسترِ مناسبت های مذهبی

بیسیم چی گرافیک

طراحی پوسترِ مناسبت های مذهبی

اینفوگرافی | تاریخ چهارده معصوم علیهم السلام

بیسیم چی گرافیک | چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۰۱ ب.ظ | ۳ نظر

نظرات  (۳)

سلام 
اجازه میخواهم این عکس را ویرایش کنم یعنی آدرس وبلاگ را از زیر عکس پاک کنم
این تصویر را برای بنر پشت سِن هیئت هفتگی می خواهم
اگه اجازه میدهید در وبسایتم www.zaviyeh-markazi.ir بصورت نظر اعلام کنید.
پاسخ:
سلام -- من کارهامو برای استفاده عموم بالخصوص هیأت های مذهبی میذارم -- آزادید هر بلایی سرش بیارید! :)
  • داود سرآبادانی
  • سلام برادر
    طاعات قبول
    بنر اینفوگرافی شمارو که بسیار زیباست (اجرکم عندا...) خیلی دوست داریم در نمازخانه مدرسمون چاپ و نصب کنیم اما به جهت رنگ نمازخانه لازمه تا با زمینه آبی چاپ بشه امکانش هست طرح لایه باز یا با زمینه آبی برای ما ارسال بشه ؟
    سلام
    بنده هر کاری کردم که عکس با کیفیت 7006 * 4961 رو دانلود کنم نتونستم
    اگه امکان داره برام ایمیلش کنید ممنون میشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی