بیسیم چی گرافیک

طراحی پوسترِ مناسبت های مذهبی

بیسیم چی گرافیک

طراحی پوسترِ مناسبت های مذهبی

Designing | letter4u

بیسیم چی گرافیک | شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۲۱ ب.ظ | ۲ نظر

نظرات  (۲)

سلام آقا جواد چند تا از کاراتونو دیدم.... یه حرفه ای به تمام معنی هستید....من خیلی به کارای گرافیکی علاقه دارم مثلا چند تا لوگو واسه مسابقات فیزیک و...از این جورچیزا طراحی کردم که انتخاب شد واستون ایمیل میکنم دوست دارم ازتون کمک بگیرم واسه کارای دیگه.....دمتون گرم ییییییییاااااااا علی:)
  • حمزه صومعه سرا
  • خسته نباشی حاجی جواد ایول الله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی